Linkek a témában:
Teszt: Ducati Monster 620i.e.
Az Óperenciás tengeren innen és az Üveghegyen túl a talján föld örömünnepet ült. A vigadalom oka, hogy megszületett a szörnycsalád százezredik példánya. Az olaszok legkedveltebb motorjának számító Monster populáció 1993-as felbukkanása óta szaporodott hatnullás méretűvé.
Nagggyon állat! - Ducati - Totalbike motoradatbázis
Használtan vettem a motort, szerencsére gondos és óvatos gazdája volt. Eleinte sor4-en gondolkoztam, majd kipróbáltam egyet, és rájöttem, nem nekem való - széles, nehéz, nem tetszik. A Monster mindig is tetszett, de az előítéletek miatt csak óvatosan közelítettem. Néhány SV650 kipróbálása után rájöttem, a V2 az én világom. Majd "mit veszíthetek" alapon kipróbáltam a mostani motoromat. Szerelem volt első beindításra! Majd ráültem, és menet közben végképp meggyőzött. Arra kanyarodik, és akkor, amikor csak rágondolsz. Nem kell bírkózni vele, igazi gondolatolvasó. Említettem már, hogy első motorom? Csak ajánlani tudom! Könnyű, stabil, jó a hangja (sportdobokkal meg legalább 1000-nek nézi mindenki :)), könnyen kezelhető.
Meghatározás
A Societa Scientifica Radio Brevetti Ducati céget 1926-ban alapították a Ducati testvérek: Adriano, Marcello és Bruno. Eleinte rádóalkatrészeket gyártottak, majd a második Világháború környékén kerékpárra szerelhető segédmotort fejlesztettek ki. Az első Ducati motorkerékpár 1950-ben került piacra 60 cm3-es motorral, 44 kg-os súllyal és 64 km/órás maximális sebességgel.