Linkek a témában:
Ducati Monster 750 teszt
Volt minden féle motorom kezdtem P21-el aztán jöttek sorban 650 KATANA, 400 FZR, 750 VFR, 600 Bandit, 650 Drag Star, XT 660, Közben pedig a haverokét is próbálgattam GSXR 1100 CX 500, CBR 900RR, 1200Bandit, 40 múltam 17 évesen kezdtem a motorozást, az testvérek között is már bő 20év.2008-ban rátaláltam az IGAZIRA.Kényelmesen ülök rajta hosszú túrákon is nagyon jó.Pont annyira sportos ,hogy rá tudsz feküdni a szélre .180km/h-ig
Szívem elrabolta egy szörnyeteg
Pedig úgy indult, egy Duke-ot veszek, mert az egyhengeresek bunkó, kemény és gyors hangjába voltam szerelmes, de a kényelmetlen ülésmagasság és a vibrálás végül eltántorított a supermotóra visszanyergeléstől. A túl magas, de könnyű KTM, a hasonszőrű Rieju, és a dögnehéz, de alacsony Kawasaki után egy dologban voltam biztos, a motoromról mindkét lábam teli talppal érjen le. És legyen gyönyörű a hangja. És legyen gyönyörű a motor, mert bizony páváskodni akarok vele. A szerelőm, és minden motoros haver, köztük pár ducatis egybehangzó kommendálása miatt vettem meg a Monstert. Igazuk lett, mert amire igazán szükségem volt, azt ebben a méretben ez tudja a legjobban.
Meghatározás
A Societa Scientifica Radio Brevetti Ducati céget 1926-ban alapították a Ducati testvérek: Adriano, Marcello és Bruno. Eleinte rádóalkatrészeket gyártottak, majd a második Világháború környékén kerékpárra szerelhető segédmotort fejlesztettek ki. Az első Ducati motorkerékpár 1950-ben került piacra 60 cm3-es motorral, 44 kg-os súllyal és 64 km/órás maximális sebességgel.